Lidolang

Świetny zespół ludzi z pasją, solidna firma istniejąca na rynku od ponad 24 lat, wieloletnie doświadczenie we współpracy z najlepszymi dostawcami, wysoko wykwalifikowani pracownicy, bogate zaplecze technologiczne — wszystko to zalicza lidolang do grona najlepszych firm tłumaczeniowych w Europie.

O projekcie

Po przeprowadzonym przez nas rebrandingu, lidolang stał się częścią grupy Seprotec Multilingual Solutions, plasującej się wśród 30 najlepszych agencji usług językowych na świecie (ranking Common Sense Advisory, 2016).

Naszym zadaniem był rebranding jednej z najlepszych biur tłumaczeniowych w Europie. Zaczęliśmy od szczegółowych analiz i badań sektora działalności firmy. Wyznaczyliśmy strategię i wdrożyliśmy nową identyfikacje marki. Pamiętając o wieloletniej tradycji sięgającej lat 60 i rozpoznawalności firmy, postanowiliśmy przeobrazić symbol istniejącego znaku, a nie zmieniać go całkowicie.

Proces wdrażania systemu był bardzo szeroki i został ukończony w lutym 2016 roku. Podczas tego procesu praca dla lidolangu była i w dalszym stopniu jest dużą przyjemnością.

Zakres

Copywriting
Rebranding marki
Strategia marki
Wireframes, UI/UX
Web design & development
Materiały POSM
Sesje fotograficzne
Wizualizacje 3D
Visual merchandising

Zespół

Marta Harasym
Adam Harasym
Józef Kieraś
Mateusz Gumula
Patryk Dobrowolski
Filip Gonciarczyk
Rafał Kalfas

PANTONE 199 C

kolorystyka

PANTONE 144 C

PANTONE 422 C

PANTONE COOL GREY 3 C

By swobodnie poruszać się w obrębie nowego systemu identyfikacji, stworzyliśmy rozbudowaną księgę znaku. Zawarliśmy w niej niezbędne informacje na temat budowy logo, użytej typografi, a także kolorystyki marki.

Prosto i czytelnie

Nowe oblicze strony to ukazanie 9 obszarów działalności firmy w przejrzystej i przyjaznej formie. Przemyślany i starannie zaprojektowany serwis. Łatwy w obsłudze, a przede wszystkim prosty w dostępie do informacji. Za nasza pracę otrzymaliśmy szczególne wyróżnienie serwisu cssdesignawards.com oraz serwisu csslight.com

Jednym z głównych zadań, oprócz wdrożenia prawidłowo wyświetlającego się serwisu na komputerze, tablecie czy telefonie, była szybkość ładowania się strony oraz jej podstron. W dalszej kolejności mieliśmy usprawnić nawigację podczas przełączania się między działami oraz poszukiwania istotnych informacji. W tym celu stworzyliśmy dodatkowe menu boczne, które przeglądający ma zawsze pod ręką.

pełna responsywność strony

Porównaliśmy łatwośc w dokonywaniu tlumaczeń do jazdy na rowerze, co stało się motywem przewodnim zaprojektowanego przez nas stoiska. Ze specjalnej kraty, odwiedzający otrzymywali rowerowe zapięcia, a całość biznesowych rozmów odbywała się na wygodnych huśtawkach.

tcworld conference and tekom fair in Stuttgart

Natalia Betleja – Gruca, Head of Operations

w wolnych chwilach studio to prawdziwi pasjonaci z dużym poczuciem estetyki, zorientowani na nowe trendy w obszarze marketingu i reklamy, a przy tym świetni graficy. Polecamy współpracę z firmą w wolnych chwilach studio – jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu końcowego. Akcja rebrandingowa biura lidolang okazała się dużym sukcesem.